En ny duk til spisebordet

Man blir utrolig lei av å gå å se på et utslitt «bombay spisebord», uansett hvor mye jeg endret på duker og pynt ble jeg aldri fornøyd.

Men en dag gikk venninna mi og jeg og tuslet på KID og Princess, der viste hun meg en duk med stjerner. (jeg tenkte: hmm…ja,skulle hatt en slik. Men begynner det ikke å bli litt mye stjerner hos oss nå?hihi)

Jeg gikk i flere dager og tenkte på denne duken…tilslutt måtte jeg bare ta turen på Kid og prinsess og velge den jeg ville ha.

Så nå sitter jeg her da, på «den» fineste spisestua, oj så fornøyd jeg ble!! Samboeren ble heller litt skuffet, for han synes spisebordet er så pent slitt som det er…:-p

Image

Image

Jeg bare: Nei nå får du leve litt med denne duken på bordet 😉

Så nå får han bare leve med denne duken ;D

Hva synes du om duken min? Det er i pvc plastikk,slik at det er enkelt og bare tørke av den med ei fille. Smart! Slipper og stryke den og greier…må da innrømme at jeg ikke liker å stryke klær!!

Image

(måtte fjerne litt av bakgrunnen – Kid posen havnet opp i stolen til søta og jeg synes ikke reisesenga passet så bra inn i bildet) 😉

Alt skal jo være så perfekt på en blogg,skal det ikke? ELLER?
I natt var det storm, så er litt spent på hvordan det ser ut her ute i dag! Enda vi har tatt vekk alt som kunne blåse – men det er det ikke sikkert alle andre har!

Have a good one peeps 🙂

4 kommentarer on “En ny duk til spisebordet”

  1. Kjempefin 🙂 Stjerner er jo veldig fint, man kan vel ikke få nok av det 😉

  2. Karina sier:

    Fint å se at det er flere som liker stjerner! 🙂


Legg igjen en kommentar

