Den stolte eier av…

Jeg er herved den stolte eier av en splitter ny Pappelina matte! En slik i plastikk som jeg ønsket meg, jeg tør ikke å fortelle dere prisen… Men for å si det slik så kostet den mer enn både stuebordet og stueteppe 😉 (hver for seg ja :-p)

Image

Jeg er kjempe fornøyd! Var akkurat en slik en jeg ville ha, trengte jo selfølgelig ikke å være av sorten Pappelina. Men det var det jeg fant og det var den jeg likte best av de jeg så. Selgeren var for flink å selge den meg…jeg var så usikker.( den solgte seg nesten litt selv der den lå og ønsket meg velkommen med stjernene) Så tror dere jammen meg ikke jeg fikk låne med meg denne dyre matta hjem for å prøve den på kjøkkenet mitt da? (ok, jeg kjenner han som var i butikken litt da,men han kalte det bare selvsagt service!)

Jeg ble stum, og tok den med! Dermed ble den bare liggende her på kjøkkengulvet mitt. Det er blitt lunere og et mye kosligere kjøkken etter at matten kom inn. Jeg ble litt forelsket…dyrt eller ei. Jeg jobber og sliter og fortjener denne herligheten av en matte! 🙂 (min unnskyldning for å handle dyrt,noe jeg alt for sjelden unner meg)

Image

UHYGENISK med matte på kjøkkenet sier du? Den er av plastikk, enkel og tørke av og kan vaskes i vaskemaskin og være ute hvis jeg ønsker det.

Jeg er så fornøyd, det passer meg perfekt at det er med stjerner,var akkurat det jeg ville ha. Bare at jeg skulle helst ha beige med stjerner, men nå fikk jeg litt mer farge inn i huset med den søte babyblå fargen på pappelina matta mi! 🙂

Image

I REALLY LOVE STARS!!!’

Hva tycker du??? 🙂

I love it…

6 kommentarer on “Den stolte eier av…”

  1. Marianne sier:

    Åh gratulerer:) Pappelina mattene er dritlekre!

  2. Kjempefin! Godt å unne seg noe innimellom, når det er noe man virkelig har lyst på 🙂

  3. lite hi sier:

    Av og til må man unne seg noe ekstra , syns jeg:-) Så praktisk at den er i plast! Jeg kan like ting som er både pene og praktiske 😀


Legg igjen en kommentar

