Et nytt dyr i interiøret…

Det er ingen hemmelighet at jeg elsker dyr i interiøret. For ikke lenge siden var jeg så heldig å få en søt gave av en god venninne av meg. (jepp det er deg Siljemor 🙂 )

Image

Så nå er jeg den heldige eier av mange «rare dyr» i hjemmet mitt. Jeg har bl.a ekorn, noen reinsdyr, (4 stk?) ugler, en undulat, en liten pusekatt,sommerfugler, en delfin og kanskje flere dyr som jeg ikke kommer på i farten. Har du dyr i hjemmet ditt? Jeg tror egentlig at jeg har for mange :-p

Så jeg har nok en liten fascinasjon for disse rare dyrene 🙂 De er jo så søte, uskyldige og ikke minst flotte alle dyrene , har likt dyr siden jeg var liten jente jeg.

Image

Som dere sikkert har skjønt så er det et reinsdyr som er et av mine siste dyr i samlingen. Stort,mektig, flott og glittrende. Akkurat som jeg liker de!Reinsdyret står prektig (mektig?) og pryder tv-benken med de største og herligste horn på hodet. Fantastiske dyr…

Ellers så tror jeg hodepinen holder på å forsvinne, passer meg ypperlig siden jeg skal på 2 vakter før jeg tar helg! Lurer på om det kan være den dumme heftgrunningen jeg grunnet rommet til snuppeline med. Stod på rommet å grunnet i 4 timer – kun med en glippe på et vindu. ALDRI mer…har hatt hodepine siden. Men nå holder den heldigvis på å forsvinne 🙂 Så rommet blir det ikke gjort mer med før neste uke!

Håper dere har hatt en flott dag, det har jeg hatt, med besøk av både stort og smått 🙂

PREKAST!

4 kommentarer on “Et nytt dyr i interiøret…”

  1. Så fint reinsdyr! Jeg har et i sølv 🙂 ellers har jeg en frosk og et par harepuser 🙂


Legg igjen en kommentar

