I tv-benken har jeg…

Nå har jeg endelig fått tatt noen bilder av tv-benken etter jeg har fått flyttet inn litt pynt i den.

Slik ser tv-benken ut i dette øyeblikk

Image

(takk for det store fine glitrende reinsdyret forresten Siljemor, det passer perfekt på tv-benken)

Var veldig usikker på hva jeg skulle ha inn i tv-benken, vanskelig ved tanke på strl og at man ikke kan ha hva som helst i  hyllene. Det skal jo faktisk stå til utstilling også da…Jeg vil heller ikke ha rot i tv-benken – da blir jeg bare tullete i hodet mitt!

Hva har du i din tv-benk? Pynt? eller mer praktiske ting?

Dette har jeg i «skapene» på tv-benken:

Image

Image

Noe bedre har jeg ikke funnet, men dette er da vel bra? Eller? Helt greit i mine øyne i hvert fall 🙂

Blir et slikt innlegg i dag, jeg sitter her med hodepine og småforkjølet mens snuppa også er tett i nesa og litt småsyk.(mammaklein så mamma er sliten) Så dermed er det ikke blitt gjort mer med rommet hennes. Får håpe jeg føler meg friskere og med mer mot i morgen til å fortsette grunningen! Ting tar tid som sagt…

Torsdag og Fredag blir det jobb før jeg skal ut i Trondheim på Lørdag, gleder oss til det 🙂

Ukene går så alt for fort her…rekker ikke å tenke før uka plutselig er over og en ny er begynt…! Sykt…

Have a nice day my friends! You know who you are 😉

6 kommentarer on “I tv-benken har jeg…”

  1. Krusmynte sier:

    Så fint og ryddig du har det da:). Vi har ikke skuffer du kan se igjennom, så her er de stappfulle av DVDer..:)

    • takker, jeg liker å ha det sånn! 😉 Men jeg har det rotete jeg også altså…du skulle sett de 2 nederste hyllene på bokhylla :-p Liker å ha det ryddig rundt omkring oss her hjemme

      Heldig dere som kan gjemme rotet der da! dvd’ne mine er i bokser oppe på soverommet faktisk :-p ORKER ikke å ha de nede på stua,hvor ofte ser jeg på dvd lissom? hehe

  2. Det så kjempeflott ut 🙂 Jeg har tette skuffer, så de er fylt med praktiske ting, dvder og servietter 😉

    Masse god bedring til dere!

  3. Silje sier:

    Hei! Det var en flott tv-benk! Kan jeg spørre hvor den er kjøpt?


Legg igjen en kommentar

