Oppussing…

Nå har jeg endelig fått fingeren ut for å få pusset opp rommet til vår Snuppeline på sine 9 mnd. Tiden er inne for at mamma og pappa skal få «tilbake» sitt eget soverom og hun skal få sitt eget rom.(vegg i vegg med vårt)

Jeg skal nå få vasket ned rommet klart for å grunning i kveld! Forhåpentligvis har jeg funnet ut hvilken farge vi skal ha på rommet før butikken stenger i dag. Har fått med meg en venninne for litt støtte og hjelp, så håper vi finner ut av dette 🙂

Alle slags farger surrer rundt i hodet mitt…er ikke enkelt å bestemme seg. Jeg må ikke velge for mørkt, å ikke en som heller mot gult. Vi får diskutere oss frem på coop extra når vi skal se 😉

Image

Farger farger farger…rommet skal i hvert fall bli malt i en nøytral farge som passer med interiøret som er hvitt på rommet hennes.

Image

Image

Tror jeg var litt ivrig på å forminske bildene…ser dere noe i det hele tatt på disse?

Hihi,jaja,nei jeg får starte så jeg får gjort mitt i dag 🙂

HA en fortryllende Lørdag kjære lesere, hvem du nå enn er 😉

4 kommentarer on “Oppussing…”

  1. Så spennende! Jeg gleder meg veldig til å se!! 🙂 hvilken farge gikk du for?

    Fortsatt fin helg til deg!

    • ting tar tid,har fått grunnet 4 vegger,mangler å grunne taket 🙂 fargen? Jeg gikk for en som het teblomst,håper jeg blir fornøyd 🙂 ha en fortsatt fin helg til dere også 🙂

  2. Lite hi sier:

    Så spennende ! 🙂 Jeg gleder meg til å se hvordan det blir. Kan være lurt å velge en nøytral farge ja 😀 Lykke til med overflytting til eget rom ❤

    • ting tar tid,har fått grunnet 4 vegger nå,mangler taket. er blitt litt småsyk,så dette kan ta på tiden. men jeg er stolt av bare å ha påbegynt på rommet 🙂 takker! det går nok bra skal du se 😉 *krysser fingrene*


Legg igjen en kommentar

