Ønsker meg…

Har alltid noe som jeg ønsker meg til huset, man blir jo aldri ferdig med interiøret! Eller?

Denne gangen ønsker jeg meg en stålampe til sofakroken.

Stålampen må være liten i høyde og søt med hvit eller sort skjerm og eventuelt med noe bling bling som henger ned…

Jeg vet hva jeg vil ha,men har bare ikke funnet den perfekte helt enda. Jeg ønsker et dust lys i bakgrunnen på stua,ikke for mye. Men heller ikke for lite lys! Lampen må ikke være for høy!

Image

Image

Men når jeg får fingeren ut å får kjøpt stuelampe er noe annet, ting tar tid her i huset 😉

Image

Det har dere vel lest før her på bloggen? hihi

Ha en fin Torsdag kjære lesere eller snikere 😉

2 kommentarer on “Ønsker meg…”

  1. Ja, man blir vel aldri helt fornøyd 🙂 det er alltid noe her også som må kjøpes eller ordnes 😉


Legg igjen en kommentar

