Ønsker meg!

Når det gjelder matter til kjøkkenet ønsker jeg en plastikk matte av noe slag,slik at hvis vi søler mat så kan vi bare tørke av den istedet for å kaste den til vask hele tiden.

Ønsker meg noe ala Pappelina typen matte å ha på kjøkkengulvet.

Image

Image

Har du kjøkkenmatte på kjøkkenet ditt?

4 kommentarer on “Ønsker meg!”

  1. Kine sier:

    De der er kjempefine 😀 har matte, eller hadde, gav opp da jeg måtte vaske den heeleetiden :p blir noe ala den der her også, når kjøkkenet blir heelt ferdig 😀

  2. Nei, det minner meg så om min bestemor at hos oss er det minimalt med matter. Ikke at det er noe galt i ting som minner om henne altså, men føler bare det blir feil 😉 men etter vi fikk to hunder i hus, har jeg vurdert det! Det blir endel skraping.


Legg igjen en kommentar

