Tv-benk valget ble….

Min kjære samboer og jeg klarte ikke å dy oss…det ble både ny tv og tv-benk!Jeg hadde store planer om å finne en ingen andre hadde osv…men nei. IKKE denne gang!

Samboeren tok vår 40 tommer tv og «gamle» tv-benk på rommet sitt. Dermed måtte vi ha ny tv-benk og hvorfor ikke en 46 tommer tv samtidig? Det var jo så billig…;)

Dette er den «gamle» tv-benken  som er 1 år – mannen som fikk velge denne…stakkaren må få bestemme noe i hjemmet 😉

Image

Her er den nye tv-benken som jeg fikk bestemme 😉 Har ikke tatt på knottende pga lille snuppeline, tror jeg skal finne nye knotter forresten…gjør den til litt mer «meg». Vi får se, er ikke noe stress. Jeg har i hvert fall fått NY tv-benk!! SÅ flott atte…

Image

Skal vise dere hvordan benken ser ut til dags dato også,har bare ikke tatt bildet av tv-benken igjen etter vi fikk tv og jeg har hatt litt pynt inni den.

Så den som venter får se 😉

Ha en riktig god helg folkens!!

8 kommentarer on “Tv-benk valget ble….”

  1. Så fin tvbenk. Hvor har dere kjøpt den?

  2. Krusmynte sier:

    Så fin den ser ut:)! Ja, er kanskje greit å vente litt med knotter når en har ei lita jente som liker å utforske:) Hehe.

  3. Lite hi sier:

    Hihi, kompromiss er tingen 🙂 Ser jo helt fin ut den nye tv-benken da – og den blir nok nydelig med nye knotter etterhvert 😀

  4. Hvor er den fra? Jeg liker den veldig godt :):) hadde det ikke vært for at Amalie står å stanger tralla si mot alle møblene våre flere ganger om dagen, hadde jeg vurdert å bytte ut vår 🙂 får ta det om noen år 😉


Legg igjen en kommentar

