En liten krans ble hvit!

Jeg er blitt lei av sink interiør, derfor har jeg sprayet to nye sink kranser jeg kjøpte på Kid for en stund siden.

Disse to kransene henger på hver sin side av inngangspartiet. For en dag så jeg til min store fortvilelse at det hang to TOMME skruer der! Det går jo ikke an i min verden… :p men nå er de ikke tomme lenger heldigvis 🙂

FØR:

image

ETTER:

image

Det har dessverre blitt lenge i mellom mine blogginnlegg i det siste. Livet med ei lita snuppeline krever sitt og jeg har mye jobb for tiden pga ferietid. Håper alt roer seg på september, det er godt å nyte litt i mellom slagene. Skulle ønske man hadde hatt mer tid tiden flyver og snuppeline er snart 9mnd! Utrolig…utenom jobbing så nyter jeg livet med min kjære samboer 🙂

5 kommentarer on “En liten krans ble hvit!”

  1. Krusmynte sier:

    Bor du i nærheten av Østfold? Tenkte på deg når jeg så denne på gis bort:)

    http://m.finn.no/bap/free/ad.html?finnkode=36619851&mainCategory=78&areaId=20002

    • nei dessverre,jeg bor i trønderland 🙂 men takk for at du tenker på meg! har forresten fått kjøpt en ny tv-benk! har b

    • nei dessverre,jeg bor i trønderland 🙂 men takk for at du tenker på meg! har forresten fått kjøpt en ny tv-benk! har bare ikke rukket å legge ut innlegg neda 🙂 måtte bare gi opp den ene drømmen min,senere kanskje 😉

  2. Lite hi sier:

    Skjønner at livet med småbarn er travelt – signerer den ;o) Kransen var nydelig både før og etter syns jeg 😀 Kjekt å ta sprayen fatt når man blir lei 😀


Legg igjen en kommentar

