Ønskeliste Bohus

Jeg har NØDT til å ta turen til Bohus snart, ønskelisten min derifra blir bare lengre og lengre!!!

Jeg finner noe nytt jeg ønsker meg på hjemmesiden deres hele tiden!

..

 

Se hvor mye flott de har da…jeg har virkelig kunne flyttet inn på den butikken! Noen flere der ute som elsker den butikken? Prisene er jo ikke så aller verst heller jo,skal jeg først handle så liker jeg å få med mye for pengene. Det får man på Bohus 🙂

Mye nydelig…*drømmemegbort*

SKAL ha, ja jeg bare skal ha! Men hvor man skal få plassert det? Det vet man da ikke når det er fylt opp overalt her 😉 Jeg finner da alltids plass 😉

For jeg MÅ virkelig ha noe av interiøret der…

7 kommentarer on “Ønskeliste Bohus”

  1. Krusmynte sier:

    Ja, de har veldig mye fint:) farlig å titte for mye i nettbutikker og butikker. En får jo så lyst på så mye:)! Hvertfall jeg;)

  2. Christine sier:

    Er helt enig, de har så utrolig mye fint der 🙂

    Den hyllen har jeg sett på et par ganger også.. Om jeg bare hadde hatt nok veggplass 🙂 hehe..

  3. Bohus har masse, masse fint! Kan drømme meg helt bort der 🙂 vi har funnet både sofa og spisebord der 🙂 vi pleier å ønske oss gavekort til jul fra Bohus 😉


Legg igjen en kommentar

