En liten krans…

Eller to små kranser fra kid er hengt opp utenfor inngangspartiet vårt. Opprinnelig er de i sink, men jeg kjenner at jeg er litt lei av sink! Så hva tror dere jeg har fått gjort med disse små grå? Slik så de ut før, gjett hvordan de ser ut nå da?

image

image

Her i Trøndelag er det sol og herlig vær i dag! Man skulle ha vært på skogstur! Men nei… Ikke i dag 🙂

4 kommentarer on “En liten krans…”

  1. Krusmynte sier:

    Har du sprayet de hvite kanskje:)?

  2. Vet du, når du sier det så kjenner jeg at jeg også er litt lei av sink 🙂 Tipper de ble riktig så fine i hvitt! 🙂

    • elsket sink til å begynne med,men nok er nok 🙂 de ble fine i hvitt,skal legge ut bildet. men er så mye jobb i det siste så det får bli når det blir. jeg stresser ikke 😉


Legg igjen en kommentar

