Bruktfunn…

Forrige Tirsdag snek jeg meg på Orkdalstorget uten snuppeline en tur. Jeg fant ikke store sakene,men to små kupp som jeg er fornøyd med.

Jeg brukte kun 35,- , så det er det jo ingenting å si på! Da kan man jo gjerne dra på shopping 😉

Her er mine 2 kupp!

En vaffel/kakespade – 25,- , med sjarmerende detaljer jeg forelsket meg i!

Nydelig…

En stor krukke – samme type som jeg har sukkeret i, bare at denne er stor. Forslag til hva jeg skal ha oppi folkens?

Kr 10,- – vurderer om jeg skal fylle denne opp med teposer og sette den bak «testasjonen min»….hmmm…

Nå ligger snuppeline å tar sin første dupp,men jeg virrer rundt som en forvirret vegglus å vet ikke hvor jeg skal begynne på helgavasken! Badet er i hvert fall rent…Jeg får vel bare fortsette før snuppa mi våkner 🙂

Ha en strålende Lørdag og helg folkens!

4 kommentarer on “Bruktfunn…”

  1. Krusmynte sier:

    Så fine ting:) Teposer hørtes jo veldig kjekt ut da:)

  2. Lite hi sier:

    Herlige bruktfunn 🙂


Legg igjen en kommentar

