Interiør detaljer…

Nå har jeg hatt mitt speilrefleks kamera Nikon d3100 i noen dager , er strålende fornøyd. Det er det beste kjøpet jeg har gjort på lenge! Verdt hver en kr!

Her kommer noen «smakebit» bilder av interiør detaljer i hjemmet vårt, selfølgelig tatt med det beste Nikon d3100 speilrefleks kameraet 😉

Den tøffeste geita har hovedplassen på stuebordet

Image

Noen søte detaljer som henger på min skjønne hvite hylle på vei inn til stuen…

Image

Den ene engelen har snudd rumpen til! Makan til oppførsel…Her henger også navnekortene til meg og min samboer fra barnedåpen, snuppeline sitt har fått plass inn i hylla.

Image

Senere i ukenskal dere få se mitt seneste bruktfunn, ikke store sakene. Men et lite funn til kr 35,-. Er du spent nå??? 🙂

Ha en strålende uke!

4 kommentarer on “Interiør detaljer…”

  1. det var en søt geit…tar inn sånt i interiøret når det nærmer seg vinteren 😉
    tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!
    Jeg har samme kamera som deg…..digger å ta bilde med det.

    klem tone

    • takker 🙂 klarte ikke å dy meg da jeg så geita,måtte bare ha den inn i interiøret med en gang 😉 vinter eller ei! bare hyggelig det ja! herlig det kameraet, får detaljene perfekt frem. er jo som å gå fra bronse til gull for meg. tok bare bilder med et dårlig mobilkamera før 😉

      ha en fin kveld!

  2. Krusmynte sier:

    Så fine og klare bilder, og fint interiør;).
    Ja, nå ble jeg nysgjerrig:)


Legg igjen en kommentar

