Tv-benk valget…?

Jeg er SÅ kresen…tv-benken vi har nå var det min kjære samboer som fikk velge ut.(noe må han også få velge ut :-p) Men den vi allerede har forsvinner nå opp på mediarommet hans,mens jeg nå må finne en ny. (jeg får velge,jippi) Det er ikke bare bare for meg å finne en tv-benk. Jeg vil ha noe «alle andre» ikke har. Derfor ønsker jeg ikke en vanlig tv-benk fra Ikea som den vi har fra før…billig og enkel løsning. Ja takk,men nei takk til Ikea denne gang…

For en stund siden tenkte jeg å ha en noe ala denne til tv-benk…

Image

(bildet lånt av www.krysmynte.com)

Den tanken har jeg mer eller mindre slått fra meg da jeg ikke finner en slik! Enten er de overpriset, eller langt unna…å er de ikke litt for fine til å ha til tv-benk også da? Eller?

Nå vurderer jeg å bare få malt over en vanlig sjenk i furu som jeg har på kjøkkenet til å ha som «tv-benk»….Men det har jeg jo heller ikke lyst til! Må uansett få malt over den sjenken en dag…ting tar tid!

Jeg vurderer tv-bord fra Møbelringen og Bohus…Men de er ikke akkurat noe billige…men fine er de! Å det er jo mer i den stilen som alle andre har? Noe jeg ikke vil ha…så vanskelig er det! Eller jeg er vanskelig…ja jeg vet! hihi…

Må tenke litt praktisk når jeg tenker tv-benk…har en snuppeline på 8 mnd som bare vokser og vokser 😉

Nydelig tv-benken under her da! Mennnnn….

Image

Hva har du til tv-benk? Er du fornøyd?

Jeg vil ha en tv-benk som opprinnelig ikke er en tv-benk hvis du skjønner! Sånn som en slik sjenk med 2 dører eller noe… 😉

7 kommentarer on “Tv-benk valget…?”

  1. Krusmynte sier:

    Men det fins jo benker som er mer firkantet enn den jeg har og uten den «ryggen». Men som har litt mønster på fronten. Har sett en del sånne på finn:)..
    Men syns den var veldig fin den du hadde lagt med her fra møbelringen også jeg da:)

  2. Det er ikke lett! Så irriterende når man ikke finner noe som er akkurat slik det skal være, selv om man ikke helt vet hvordan det er 😉 Vi har tv-benk fra Ikea, og er i grunnen fornøyd med den nå. Den er ikke så mye i fokus, så føler den blender seg fint inn 🙂


Legg igjen en kommentar

