My New friend…

I går fant jeg endelig drømme kameraet.(etter 8mnd…) Min nye bestevenn er herved et speilreflekskamera av typen nikon d3100! Har prøvd det litt i dag, å det virker perfekt for meg! Enkelt og greit for en nybegynner som meg, mye å lære seg og sette seg inn i. Men pytt pytt, det er da vel bare spennende!

image

Tar det som en utfordring, det kan da ikke være så vanskelig?

image

Jeg elsker jo å ta bilder, så dette blir nok som en ny verden for meg… Har knipset litt av både snuppeline på 8mnd og av pusekatten vår Kaos 🙂 håper ikke de er blitt lei av mammaen med kameraet enda :p Hvem er din bestevenn i fotografiverden? Bruker du mobilen til å ta bilder? Eller har du speilreflekskamera? Hvilken sort har du? Nysgjerrige meg 😉

4 kommentarer on “My New friend…”

  1. Lite hi sier:

    Oi 🙂 Gratulerer med nytt kamera! 🙂

  2. Krusmynte sier:

    Gratulerer med nytt kamera:)! Nå blir det ekstra artig å ta bilder. Det blir jo så bra bilder:). Selv er jeg ikke så flink til å huske å ta det med meg utefor huset, så blir litt mye telefon bilder. Men det skal skjerpes på:)!


Legg igjen en kommentar

