En fin vase…

En liten vase er blitt  flerfunksjonell og brukes til både vase, telysestake og tom som dekorasjon her i huset. Praktisk ikke sant? Tingene i hjemmet er til det DU vil bruke det til. En telysestake trenger ikke å bli brukt som det… Man kan for eksempel bruke de som blomsterpotter! Til blomster som man sår selv eller om man kjøper de små og søte! Synd at plantene vokser så fort da men…

Jeg elsker slike egne påfunn i interiøret – i går så jeg noe utrolig tøft! Noen hadde plantet blomster i en gammel kaffekjele! Jeg smilte for meg selv der jeg gikk, så bra et påfunn! Cred til den som hadde plantet i  den! Det var søtt,men ikke minst litt røft også. Jeg elsker slike spesielle påfunn i hverdagen…skulle ønske jeg var litt flinkere!

image

Det er kun kreativiteten som stopper deg! Så som dere skjønner så blir denne vasen brukt til litt forskjellig. Jeg synes den er for flott til å bli gjemt bort i et skap! Det var dagens lille tips fra meg til deg!

image

PS Selvplukkede markblomster er best, ingen protest 😉

I dag skal jeg starte sånn smått på jobbet igjen, så hvor mye bloggingen blir prioritert fremåver får dere bare vente å se! De dagene jeg jobber kommer jeg til å bruke fritiden min på snuppeline og samboer. Blir bloggen et stresselement i hverdagen blir det ikke like koselig å holde på…

Så nå skal jeg jobbe i 5 dager! Spennende…hardt,men litt godt til meg også kan jeg tenke meg 🙂

Ha en fortsatt god sommer kjære lesere!

8 kommentarer on “En fin vase…”

  1. monarabben sier:

    Enig i at markblomster er finest! Skulle bare ønske det var litt flere i nærområdet hos meg… Det pynter så fint opp når man feks skal grille og pynte bord! 🙂

    • skulle ønske det var rett i nærheten av meg selv,men jeg må nok gå et lite stykke for å få plukket de ja 😉 Ja,de er veldig dekorative og fargerike til å pynte bord og grille som du sier. Kan brukes til alt 😉

  2. Krusmynte sier:

    Ja, det er kjekt å kunne bruke det til det en selv ønsker. Var veldig fint med markblomster da:). Du får ha en fin dag på jobb:)

  3. Hvordan gikk det å begynne på jobb igjen? Jeg har fått innvilget ekstra permisjon, så blir hjemme til nyttår, lille har jo ikke fått barnehageplass :/ Både gruer og gleder meg til å begynne igjen, føler det kommer til å bli litt rart i begynnelsen 😉

    • Joda,det gikk overraskende bra! snuppa har vært urolig pga tennene da,så mannen har fått kjenne på hvordan det er å ikke rekke å gjøre annet :-p snuppa mi har fått barnehageplass på september – men jeg vil ikke hun skal starte før november når hun er 1 år. Det er litt rart,men også veldig godt å få igjen «litt frihet» å være på jobb å sosialisere seg igjen. jeg elsker jobben og folka jeg jobber med. så det var som å komme hjem igjen 🙂 det er fælt å gå fra snuppeline…men vi har så godt av det begge 2. hun trenger å bli bedre kjent med pappaen sin 🙂 skal ikke mannen din ha permisjon da? her skal han ha hele august å deretter 2 dager i uken frem til jul 🙂

      • Så godt å høre at alt gikk greit 🙂 Håper tennene kommer fort ut! Her fikk vi tre på rad, så lille hadde kjempelenge med vondt 😦 Det er ikke noe greit med tenner! Mannen her skal ta ut permisjonen sin hver fredag 🙂

      • det håper jeg også 🙂 så herlig at mannen skal ta permisjon da,godt med litt hjelp om dagen 🙂


Legg igjen en kommentar

