Kurv før/etter

Har hatt denne stygge kurven stående under stellebordet med snuppeline sine kremer, såper og diverse lenge nå. Har kikket mang en stygge blikk på den pga fargen… Men en dag fikk jeg nok. Den MÅTTE bare bli sprayet! Her slipper ingen unna 😉

image

image

Endelig så ble denne også sprayet i hvit! Ting tar tid her hjemme… Bedre sent enn aldri 🙂

4 kommentarer on “Kurv før/etter”

  1. Krusmynte sier:

    Det er så kjekt med sånn spray;). Går så unna. Nå trenger du ikke å irritere deg over den lenger;)

  2. Hvitt er penere ja 😉 Godt å få unna slikte ting man går lenge å tenker på man skulle ha gjort 🙂

    Kjempeartig at du er tilbake! Har savnet deg 🙂

    • jepp,det er mye finere! hehe ja uff,føler jeg aldri blir ferdig med interiøret.tenker på utbedring her og der hele tiden :-p

      koslig da,er ikke tilbake for fullt da. har jo begynt å jobbe,så jeg blogger kun når jeg føler at jeg har litt tid 🙂 godt å høre at jeg er savnet 😀


Legg igjen en kommentar

