Nytt i hjemmet…

Jeg elsker å handle til hjemmet vårt, det blir liksom aldri komplett. Blir deres interiør i hjemmet noen gang helt komplett? Denne gangen ble det med mange av mine ønsker fra den skjønneste Kremmerhuset butikken. (min favoritt)

image

Jeg handlet selfølgelig også noe søte saker som snuppeline skal få på sitt nymalte rom. (håper å få malt det på august i mellom jobbing osv) Planen er at hun skal sove på eget rom så fort som mulig, snuppeline er på sin 8 mnd. Tiden flyr…

image

Det kuleste skiltet måtte jeg ha!

image

De tøffeste skålene la jeg merke til på vei ut av butikken og måtte dermed inn en tur igjen…

image

Nydelige skåler ikke sant?

image

Enda et dyr inn i hjemmet, jeg kan virkelig ikke noe for det. Jeg har alltid vært en dyreelsker, å det kommer tydelig frem i interiøret nå! En geitebukk fortjener æresplassen midt på stuebordet, synes ikke du det også? Tøffeste av de tøffeste…

image

Mitt siste kupp fant jeg på Oppdal på en ukjent interiørbutikk med mange fine gjenstander. Nydelig… Plass har jeg ikke funnet… Men det finner jeg da en dag! Ting tar tid folkens… 😉 Ønsker dere en fortsatt fin sommer! For meg er sommeren over da jeg skal starte på jobb igjen på onsdag…! Enjoy… 🙂

8 kommentarer on “Nytt i hjemmet…”

  1. Marianne sier:

    Hehe, blir nok aldri ferdig med å handle inn til hjemmet! Nye ting popper opp på ønskelisten stadig vekk;)

  2. Krusmyntete sier:

    Så mye fint du har funnet deg:). Er enig, de har så mye fint på kremmerhuset. Er vanskelig å komme seg ut derfra uten å ha med en pose:)

  3. Cecilie sier:

    Så mye fint! 😀 Sist jeg var på Kremmerhuset så jeg de dyrene du snakket om. De var kjempefine og søte 🙂 Men jeg kjøpte ingen, og det angrer jeg på 😉 De skålene var jo også flotte da.. Ja de har mye fint der.. God søndag!

  4. Så fine ting du har handlet! Jeg er også veldig glad i Kremmerhuset 🙂

    Amalie sov på eget rom for første gang i går, og det gikk mye bedre enn forventet 🙂 Hun sov kjempegodt 🙂 Nå er jeg veldig spent på hvordan denne natten blir 🙂

    • takker 🙂 ojoj,så spennende da!! jeg må få malt over rommet hennes før hun flyttes dit,håper å få gjort det før vinteren! er jeg heldig får jeg gjort det på en helg helg 🙂 e jo furu,så litt jobb…godt at snuppa di sov kjempegodt. det er jo for oss det er så «fælt» 😉 det går vel bra i natten her også tenker jeg!


Legg igjen en kommentar

