Kubbelysestaker…

For noen år siden fikk jeg disse gulvlysestakene av svigermor og min kjære. De var mørke og fine med sine utskjæringer, men egentlig for mørke til å vise sine utskjæringer.. Vurderte lenge om og men… Spraye eller ikke?

image

image

Jeg valgte selvsagt det siste… Om jeg angrer? Neida, synes de ble flotte nå jeg! Ser i hvert fall utskjæringer godt 🙂

image

image

Hva synes du? Finest før eller etter?
Ellers er sommerværet dritt her i Trøndelag, 13 grader og regn! Har du flott vær?

2 kommentarer on “Kubbelysestaker…”

  1. Lysestakene ble kjempefine når de ble hvite! Fint at det går an å sette sitt eget preg på ting man er glad i 🙂


Legg igjen en kommentar

