Konkurranse hos Kremmerhuset!

 Bloggen til Kremmerhuset er 1 år i dag,HIPPHIPP HURRA!!! Dette feirer de med en heidundrende kreativ konkurranse!

Konkurransen går ut på å lage en kollasje av varer og produkter man har lyst på til kr 2500,-!!! Wow sier jeg bare…SLIPP MEG løs på denne konkurransen!! So here it goes…

Jeg har 3 forskjellige type ønsker – 1 kollasje med ønsker for min datter (hun skal få seg eget rom,men jeg har jo selfølgelig ingenting å innrede rommet med annet enn en kjedlig kommode og en seng…+ en sengelampe!) Derfor en stor og god mulighet for å pynte opp rommet til snuppelina mi på 7 mnd hvis jeg vinner denne konkurransen!

Kollasje nr 1 – snuppeline fortjener litt farger på rommet sitt!

Kollasje nr 2 – dette vil jeg gi i gave til Mammaen min – fordi hun er den snille gode mammen min! Hun samler på magneter, har nesten ikke plass til flere på sitt kjøleskap! Skiltet er fordi hun ELSKER kaffe 😉

Kollasje nr 3 – for moi!! 🙂

Så dette er mine ønsker! Vil du besøke nettsiden til Kremmerhuset og shoppe litt eller lage dn egen kollasje? Besøk nettshoppen her: http://kremmerhuset.no/shop/results

Wish me luck 🙂

5 kommentarer on “Konkurranse hos Kremmerhuset!”

  1. Lite hi sier:

    Så fine bidrag! Ønsker deg lykke til i konkurransen! 🙂

  2. Kremmerhuset har så mye fint! Vi har så vidt begynt på rommet til Amalie, men nå har det stoppet helt opp. Vi får dra oss i gang om ikke alt for lenge, plutselig skal hun ta det i bruk og da synes jeg det er greit at det er ferdig 😉


Legg igjen en kommentar

