De søteste små…

Bruktfunnene har allerede funnet sin plass i hjemmet.

image

Den ene står på badet med bomullspads og q-tips, den andre pryder( i dette øyeblikk) stuebordet med selvplukkende fine prestekrager.

image

Angrer ikke et sekund på at jeg brukte kr 35,- på disse søtsakene.

image

Til og med samboeren kommenterte den flotte vasen på bordet…

image

Han ser sjeldent noe jeg har endret på eller kommenterer noe av det jeg kjøper. Han er mann å legger ikke merke til slikt 😉 Men det er kanskje ikke så rart når fruen i huset endrer på interiøret hver uke ved helgavasken… Hihi 😉 så hva synes du om mine siste bruktfunn?

6 kommentarer on “De søteste små…”

  1. Krusmynte sier:

    Så lur idee å ha q-tips i:)

  2. Lite hi sier:

    Så lur du er 🙂 Det ble kjempefint! Jeg så nettopp mange prestekrager utenfor hos oss, så nå vil jeg også ut og plukke. De er vel ikke fredet, nei?

    • takker 🙂 bra at du likte det! bare å ut å plukke de,de er ikke fredet såvidt jeg vet i hvert fall. Har mange i blomsterbeddet mitt her jeg,de vokser og lever fritt etter veiene også 🙂

  3. Så fine! Artig når til og med mennene legger merke til det, ja 😉

    God helg! 🙂


Legg igjen en kommentar

