Bruktfunn…

Jeg klarte ikke å ikke handle på min bruktbutikk runde med snuppeline i går! Jeg brukte hele 45kr! En tier for en bamsekakeform og 35 for to nydelige vaser eller hva jeg skal kalle de… Så jeg ble ikke akkurat fattig av den grunn 😉

image

I kveld skal vi ha kjærestekveld uten tv og pc. Kose oss med nachos og dele en flaske musserende! Skal bli så godt og koselig, håper bare snuppeline vil legge seg og sovner med en gang.Hun har jo feber stakkar… Ønsker dere en riktig god helg! Hva skal du i kveld? Likte du bruktkjøpet mitt?
🙂

2 kommentarer on “Bruktfunn…”


Legg igjen en kommentar

