En liten gave…

En liten gave som varmet godt i hjerterota mi var fra min kjære samboer i går. For ingen spesiell grunn, bare for at jeg hadde vært så snill. Det er så utrolig godt å bli satt pris på i blant! Samboeren vet godt hva jeg liker…

image

image

Ble forelsket i vårt nyinnkjøpte hus med en gang. Enda mer etter vi slo på lyset i det… Engelen er tøff, men ikke fin. Den ser litt for mørk og dyster ut for meg, men det er tanken som teller så jeg skal nok klare finne plass til denne også! 🙂  I dag skal jeg og snuppeline på en liten tur til to bruktbutikker for å titte litt.. Bare se, men ikke handle. Tror dere jeg klarer det? Hihi…

4 kommentarer on “En liten gave…”

  1. krusmynte sier:

    Så snill han er:). Fant dere noe fint i dag?

  2. Så koselig! Det er så ekstra moro når det er helt uventet og rett fra hjertet 🙂 Lykta var veldig søt, og englen ligner på den eneste vi har her i huset 🙂

    • Ja,jeg elsker når det en veldig sjeldent gang skjer 😉 jasså,dere har også den der? den er så mørk i forhold til de andre jeg har,så vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av den :-p


Legg igjen en kommentar

