Dagens lille høydepunkt…

Er en nydelig kopp med te! Mye mer skal ikke til… Har nettopp kommet inn fra en 2 timers mildt sagt våt trilletur! Gjett hvem som nøt en kopp med deilig glovarm te etterpå? Moi… Det kaller jeg dagens lille høydepunkt det…

image

6 kommentarer on “Dagens lille høydepunkt…”

  1. Lite hi sier:

    Så herlig da! Kjempesøt kopp du har forresten! Har hørt det skal regne mye i dagene fremover…

    Nyt kvelden. Klemmer

    • ja,det var nydelig! koppen er favorittkoppen min,kjøpt på nille – billig og pen 😉 ja uff,tror ikke vi skal på noen flere lange trilleturer før det er safe! for uff,jeg ble så våt!! kvelden blir nytt med litt avslapning og tv 🙂 håper dere har hatt en flott dag! klem

  2. Av og til skulle jeg ønske at jeg likte te 😉


Legg igjen en kommentar

