Forandring fryder!

Etter at jeg fikk denne lykten i gave måtte jeg finne en plass der den passet inn. Det var ikke enkelt! Måtte finne frem pynt som jeg hadde opp i hyllene opp i trappen vår, det er nok det eneste i dette huset der lykten egentlig passer sammen med noe av interiøret.

image

Så hva synes du? Det er i hvert fall sikkert at forandring fryder!

6 kommentarer on “Forandring fryder!”

  1. monarabben sier:

    Syns den passet fint der jeg! 🙂

  2. krusmynte sier:

    Den er så fin. Ligner en jeg tittet på i butikken her om dagen:). Har så lyst på.Men nå har jeg gitt meg selv kjøpeforbud framover, kjedelig å måtte spare penger som skal brukes til regninger i oktober siden jeg skal ha praksis i september.

  3. Det ble veldig fint 🙂 Liker vaskebrettet ditt, hvor har du fått tak i det?

    • takk 🙂 vaskbrettet «tigde» jeg til meg av min mor, tror det har vært mormor sitt før i tidene 🙂 hjemme hos henne så hadde hun 2,så derfor kunne jo jeg lik så greit få et 😉


Legg igjen en kommentar

