Dagens tips!

Har du noe som «ødelegger» interiøret slik som du vil ha det?Tips: Skjul over det med noe annet! I tehjørnet mitt hatet jeg honningboksen… Visste ikke helt hva jeg skulle gjøre, jeg kunne jo alltid ha satt boksen opp i skapet! Men nei, jeg bruker jo honning daglig i teen min… Så kom jeg på at jeg hadde kjøpt en boks jeg aldri bruker til noe. Dermed ble denne boksen til kr 10,- min redning denne gang 😉

image

image

Så hva likte du best? Før eller etter? Noen liker litt farger, andre liker noe litt mer nøytralt som meg! I hvert fall i denne sammenheng 🙂

Spørs jo selfølgelig i hvilken sammenheng,sånn som på stua er jeg glad i litt farger (duse farger)

Liker du mye farger? Lite farger? Nøytralt? Kjedlig? Grått? Få høre hva som går igjen av farger i ditt hjem da vel!

6 kommentarer on “Dagens tips!”

  1. Den boksen gjorde mye 🙂 Ble kjempe fint!
    Klem Renate

  2. Så lurt, jeg synes også det ble mye finere 🙂 Jeg liker ikke så mye sterke farger, men lyse pasteller. Det kan jeg ha litt av, ellers er alle veggene i hele huset hvite og alt av innredning og møbler minus sofaer og spisebord er hvitt 🙂 Noen kaller det sykehus, jeg kaller det himlen 😉

  3. krusmynte sier:

    Så fint det ble med å ha den i boksen:). Det var lurt;)


Legg igjen en kommentar

