Dynamittkasse

Da har jeg fått ut fingeren ved å få vasket og spylt den gamle dynamittkassen som jeg har funnet i kjelleren til mamma & pappa.

image

Endelig har den fått et nytt hjem i stua mi som vedkasse. Litt vågalt å ha en dynamittkassen som vedkasse? Joda men jeg liker det 😉

image

Samboeren bryr seg ikke slik med interiøret som meg, så etter den nye store vedkasse hadde stått der i 2 dager måtte jeg vise den til han. Han ble faktisk imponert! «Så utrolig kult kjære» sa han. Gjett om jeg ble stolt! Sjeldent han blir så imponert, så det var litt gøy da 😉 Nå har jeg fått beiset del 1 av den O store verandaen, det blir så flott!! Noen som vil se før/etter bilder av platten eller???

Ha en strålende dag med sol kjære lesere!

4 kommentarer on “Dynamittkasse”

  1. Ja, vil gjerne se bilder 🙂 Jeg har også beiset i dag, den nye leveggen har fått seg et strøk på den ene siden 🙂

    Dynamittkassen er kjempefin! Veldig dekorativ, skulle ønske jeg også kom over en slik. Det er så mye man kan bruke dem til 🙂

    • da kan jeg legge ut et innlegg med før og etter bilder i morgen 🙂 er godt fornøyd med funnet av dynamittkassen min ja 🙂 mye å bruke den til ja,men jeg skal kun bruke den til ved og kanskje plante blomster i den neste sommer 😉

  2. Hans Petter Skolsegg sier:

    Fant faktisk akkurat en slik dynamittkasse i kjelleren her, med lokk. Hel og fin. Vurderer å selge eller ta den i bruk selv. 🙂

    • Det må du Gjøre! Har ikke fått til å bruke min i nyhuset enda.tar jo så stor plass😛 finner vel noe å bruke din til, ha blomster i ute, bruke til hylle osv eller lignende👍


Legg igjen en kommentar

