En liten…

En liten blomst traff meg midt i hjerterota da jeg var på butikken en forleden dag. Jeg hadde ingen krukker hjemme til  denne lille som jeg kom på da jeg stod der. Saumfarte derfor hele huset! Så da ble det en slags krukke på den allikevel da, en bestikk potte eller hva jeg skal kalle det fra IKEA! Jaja, fikk jeg brukt denne til noe også da 😉

image

Ettersom det er hull i bunnen måtte jeg ha en tallerken under. Da kom jeg på at jeg kunne jo faktisk ha plantet planten i tekoppen som er likedan som fatet… Men slik ble det ikke denne gang. Kanskje senere i sommer? Likte du det? Eller blir det penere om jeg plantet den i en likedan kopp som fatet? Jeg likte det slik det ble nå, tøft og søtt samtidig. Der har vi det myke mot det røffe igjen 😉

2 kommentarer on “En liten…”

  1. monarabben sier:

    Syns det var kjempekult jeg!!! 🙂


Legg igjen en kommentar

