Noe nytt…

Forrige uke var snuppeline og jeg ute på shopping. Vi skulle egentlig bare handle regntrekk og noe småtteri til snuppeline. Men jeg klarte ikke å dy meg… Jeg vet jo at vi skal ordne klar uteplassen til helgen… Så da ble det litt shopping til det… Utfallet av mom goes crazy på shopping ser dere her!

image

Obs! Disse er farlig billig!

image

image

Nydelige lykter som bare måtte bli med hjem!

image

Billige servietter, ta 2 betal for 1. Perfekt til pynt og grilling i sommer!

image

Snuppeline måtte få seg noen freshe farger til sommeren… Nå blir hun like søt som en sukkerbit! (hun er jo allerede søtere enn en…)

image

Jeg er farlig på shopping, om å gjøre å få mest mulig opp i handlekurven! 🙂 Men nå tror jeg at jeg har det snart klart til sommerfesten vi skal ha i helgen. Mangler «BARE» å beise verandaen å ha opp utemøbler + partytelt. Det skal bli så koselig! Gleder meg sinnssykt… Blir godt når alt blir ferdig og klart til fest! Satser på å få ta noen bilder når alt er klart til festen… 😉

Spennende!! Klarer ikke å vente nesten jeg jo…

4 kommentarer on “Noe nytt…”

  1. Så fine kjøp 🙂 Klærene til snuppa var så søte, hvor har du funnet dem? 🙂

  2. Hihi, ser jo nå at det står Cubus på dem 😉 Veldig fine! 🙂


Legg igjen en kommentar

