Sommerfugler i interiøret

Jeg har alltid hatt en stor kjærlighet og fascinasjon for sommerfugler, de er fargerike og utrolig pene. Flyr rundt om i verden og sprer glede for både voksne og barn. Sommerfuglene forteller at nå er sommeren kommet!

Det er derfor jeg har en del sommerfugler inn i interiøret.  (+en tattovering på ryggen…)

Jeg var så heldig og fikk oppleve Fjärildparken i Stockholm for et par år siden, etter det besøket ble jeg hektet. Vi gikk rundt i et stort drivhus der sommerfuglene flydde rundt oss, opp i hodet og ja overalt…en herlig men litt creepy følelse.

Her kommer et lite bilderas av sommerfuglene i mitt hjem!

En ramme med ekte sommerfugler

Image

2 stk sommerfugle telysestaker (ingen vits å kommentere furuskapet mitt,skal male det i sommer!!)

Image

Mitt skjønne sommerfugleskrin med det rare i!

Image

Nå er serviettholderen min kommet frem til sommeren, også med sommerfugler på 😉

Image

Det er 3 ting innenfor interiør som går igjen i hjemmet mitt, det er stjerner, sommerfulger og engler!

Da har jeg igjen å lage et innlegg om stjerner! 🙂

Hva er det mye av inn i ditt interiør? Liker du sommerfugler, elefanter eller kanskje du har en fascinasjon av en eller annen farge som du elsker?

I dag skal jeg og snuppeline på shopping, vi elsker og shoppe!! 😉

4 kommentarer on “Sommerfugler i interiøret”

  1. krusmynte sier:

    Så mye fint:). Sommerfugler er jo kjempe fine. Prøver å tenke selv om det er noe jeg har mye av. Det eneste jeg ser som jeg har litt rundt omkring er isåfall sølvfargede fugler. 🙂

  2. Hos oss er det nok farger som går igjen, lyse pasteller og mye hvitt 🙂

    Fikk dere shoppet noe fint? 🙂

    • jepp,vi fikk shoppet mye fint til snuppeline og noen lykter til mor til å ha på uteplassen 🙂 fant en nydelig body og kjole i turkis med blomster på! skal lage et lite innlegg om kuppene senere når jeg får tid!


Legg igjen en kommentar

