Bloglovin

Følg meg på bloglovin da vel 🙂

bloglovin

Bloglovin er en super side for å følge med andre blogger fra, perfekt etter at jeg har byttet plattform 🙂

Er du på bloglovin? Det er i hvert fall verdt og prøve ut!!

Jeg følger de bloggene jeg liker fra bloglovin – en enkel og veldig grei måte og holde styr på de mange bloggene som er verdt å lese der ute!

bloglovin

6 kommentarer on “Bloglovin”

  1. krusmynte sier:

    Ja, bloglovin er helt genial nå som jeg bruker wordpress. Og jeg leser blogger fra blogspot, wordpress og blogg, så kjekt å ha alle samlet på ett sted:). Har lagt deg til på bloglovin for lenge siden 🙂

    • jeg leser også blogger av blogspot,men sjelden jeg orker og kommentere pga at man må skrive inn tall og nr ++ for få til å kommentere :s det orker jeg ikke!! ja,det er kjempe kjekt å ha alle bloggene samlet på et sted 🙂 la deg til på bloglovin for en stund siden jeg også! må jo følge med de faste bloggene 😉

  2. Du er lagt til for lenge siden! 🙂 Nå er det lenge siden jeg har fått opp sånn kodegreier på blogspot-blogger. Kan de sluttet med det, eller er det noe man kan velge selv kaskje? Himla greit å slippe det i hvertfall!


Legg igjen en kommentar

