En pen sjenk…

Skulle ønske jeg fant en slik sjenk med pene utskjæringer sånn som på bildet nedenfor her, jeg ønsker meg det så sårt…

Men de skjønne sakene forsvinner på 1-2-3 på salgsidene på facebook jo…

Så hvor kan jeg finne meg en slik? Kikker på finn stadig vekk…

Hvis jeg er så heldig og finner meg en slik en vakker dag så skal jeg male den hvit og bruke den til tv-benk eller bare vanlig sjenk. Mulig den er heldig og får være som den er også 😉

Image

Bildet er lånt fra en eller annen salgs gruppe på facebook

Har du en slik sjenk? Eller ønsker du deg en?

4 kommentarer on “En pen sjenk…”

  1. krusmynte sier:

    Ligger det ikke på finn?:)..den der hadde vært fin som tv benk ja:). Selv har jeg et par jeg har arvet etter oldemoren min som jeg har malt om. Men de har høyere ben også har de mønster litt over flaten på siden inn mot veggen. Den store har speil også der, så hadde ikke gått å bruke som tv benk:).

  2. Lite hi sier:

    Vi har en lignende skjenk på barnrommet. Vi skal kanskje selge den etterhvert for å få bedre plass til ungene. Men vår skjenk er ikke pent malt. Den burde blitt pusset og malt på nytt :p Om vi skal selge den, og du fortsatt ikke har fått tak i en slik skjenk så kan jeg jo si fra 🙂 Har forresten sett slike skjenker innimellom på fretex butikken på nardo 🙂


Legg igjen en kommentar

