Ønsker meg…

Har alltid et eller annet som jeg ønsker meg til å få dette huset akkurat som jeg vil…

Denne gang så ønsker jeg meg en slags kiste til å oppbevare gardinene i.

(gardinene mine ligger nå pent og pyntelig oppe på soverommet og støver ned i 1 stk bananeske…krmt…)

Derfor ønsker jeg meg en kiste med litt størrelse på der jeg kan lagre mine verdifulle gardiner 😉

Løste forresten gardinproblemet jeg hadde her om dagen…jeg hadde jo allerede 2 stk kapper på soverommet som jeg «stjal» til å ha her nede på stuen istedet! Det ble pent skal jeg fortelle dere! Tok dessverre ikke noe før bildet av kun vinduet – men har et av stuen der dere ser hvilken utrolig teit løsning jeg hadde fra før…

Her ser dere mitt gardinproblem! Sofaen er så tett inntil vinduet at ingen gardiner blir fine der…trodde jeg var smart og løste det ved å kjøpe en stk og henge opp på den ene siden. Men det ble bare stygt pga den stygge trefargen som er på vinduskarmene på stuen her. (tro meg de skal males om jeg bare får smisket litt med min kjære samboer…)

FØR:

Image

Etter bildet av mitt gardinproblem kommer i morgen!! Følg med…

Er ikke helt sikker på hvordan en av kistene jeg ønsker meg mest,men jeg vil i hvert fall ha noe sånt!

Image

Image

Image

Hvilken av kistene likte du best?

Image

Selv likte jeg nok de øverste kistene pga støvtørkingen er enklere rett og slett!

Image

🙂 🙂

Vi skrives!

2 kommentarer on “Ønsker meg…”

  1. InNorth sier:

    Har sett mange kister til salgs på Finn.no, ta en titt der 🙂 Har også lyst på ei sånn kiste, en lignende som på de øverste bildene 🙂


Legg igjen en kommentar

