Klesurven (før/etter!)

Har endelig fått fingeren ut å fått sprayet den gyselig klesurven min. Ting tar tid her i huset, men vil jeg først gjøremål noe så får jeg det jammen meg gjort også! 🙂

image

Før spraying så den slik ut! Etter spraying ble den som ny…

image

Likte du den best før eller etter spraying? Jeg liker den definitivt etter!

image

I dag skinner solen og det er et perfekt vær til å vaske terrassen til vi skal hente utemøblene våre. Så spennende altså!! Klarer ikke å vente… Ha en flott dag i finværet!

4 kommentarer on “Klesurven (før/etter!)”

  1. Så fin den ble, mye finere enn før 🙂

    Artig med nye utemøbler, jeg drømmer også om det, men tenker vi venter til neste år 🙂

    • takker 🙂 gleder meg kjempe mye til vi får beiset terassen å tatt av pappen av utemøblene! de står i garasjen enda… :/ skulle egentlig ha ventet vi også…men vi skal ha sommer/inflytnings/bursdagsfest på juni.godt å ha en fin uteplass å sitte på da 😉

  2. InNorth sier:

    Ååå så fin den ble med ny farge! Stilig 🙂


Legg igjen en kommentar

