Forandring fryder!

Ny helg gir meg nye muligheter til å forandre litt i hjemmet. Alltid når helgavasken taes så flytter jeg rundt om på gjenstander og bytter litt på duker og diverse. Forandring fryder hører jeg folk sier, og her i hjemmet stemmer det godt. Før bildet

image

Etter bildet

image

Jeg elsker og ominnrede, men det gjør også at tiden på helgavasken tar noen timer lengre enn vanlig! Hihi… Her er noen bilder fra ominnredningen 🙂

image

image

image

Det var alt for denne gang, sofaen skal nytes i kveld. Det skal bli godt for kroppen min før morgendagen. I morgen skal vi hente utemøblene og vaske eventuelt beise terrassen.. Det blir godt og bli ferdig med det, har ventet lenge nok nå 😉 Ønsker dere en riktig god helg fra sofaen!:)

2 kommentarer on “Forandring fryder!”

  1. InNorth sier:

    Likte de lysestakene på ETTER-bildet! Har lyst på sånne 😀


Legg igjen en kommentar

