Bruktfunn!

Et av mine siste bruktfunn er dette søte lille avlastningsbordet. Jeg betalte hele kr 25,- for det! Er ikke det et kupp så vet ikke jeg!

image

Bordet skal jeg ha ute på den O store verandan, planen er å ha blomster og stæsj på.  Bordet har nå blitt pusset og vasket, det venter egentlig bare på et strøk eller to med maling. Planen er å bruke hvit bengalakk, man tager hva man haver?

image

Blir spennende å se resultatet i hvert fall. Bordet skal bli pent og nytt ! Elsker å dille med å pynte… 😉 Ellers fikk jeg plantet litt igjen, denne gang i en gammel krukke jeg har fått av mammaen min.

image

Krukka er ganske stor og ruver godt der ute… 🙂 Fikk dessuten en telefon av leverandøren til utemøblene i dag, de er kommet! Så de må vi hente i morgen eller lørdagskvelden, spennende! Tjohei som jeg gleder meg! Ha en strålende sommerkveld folkens!

2 kommentarer on “Bruktfunn!”

  1. monarabben sier:

    Skulle hatt meg et par slike bord selv på terrassen! Helst også en tripp trapp stol :p Får nok bare komme meg ut på jakt! Endelig ferdig med eksamen så nå har jeg god tid til å lete! 🙂

    • tror det vil passe nydelig på terassen 🙂 du får ha deg ut på leting på bruktbutikker,kanskje du finner et funn! ;)tripp trapp skal vel ikke være noe problem å fått tak i ? får håpe det gikk bra med eksamen da,så nå er det bare å lete i vei 😉


Legg igjen en kommentar

