Gardintrøbbel…

Jeg må bite i det sure eplet og fortelle dere at jeg har gardintrøbbel. Blir man egentlig noensinne ferdig og helt fornøyd med sine gardiner?Mye vil ha mer er det noe som heter…å jammen er det sant!

Noe av det jeg ikke er fornøyd med er bl.a gardiner til det ene stuevinduet (oppom sofaen der jeg har kun 1 gardin,for det blir stygt med 2 da den ene blir bak sofaen ..irriterer vettet av meg!) Gardinen som henger der er ikke fin engang …Raske løsninger er ikke bra. Må virkelig vise dere min «nødløsning» senere engang…Trodde jeg skulle bli fornøyd med det,men den gang ei!

På badet har jeg også et lite problem, den ene gardinen som henger der er for lang å henger i gulvet (det gjør forsåvidt alle mine gardiner på stua,men det er i orden det…) Vet ikke helt hva jeg skal gjøre angående denne gardinen på badet.Kanskje jeg bare skal klippe av det som er til overs og sy på en blondekant eller noe? Noe må ihvertfall gjøres…

Kort sagt: Skulle ønske jeg hadde 1 stk av roll up gardinen fra jotex!

Image

Eller i hvit:

Image

Hadde jeg hatt den ene her så hadde i hvert fall problemet mitt angående vinduet på stua vært i orden 😉 Men den på badet…ja…nei det blir en annen sak 😉

4 kommentarer on “Gardintrøbbel…”

  1. Gardiner er ikke alltid så lett nei! Vi har bare lift overalt, og for engangs skyld er jeg veldig fornøyd 🙂 Kjempefine de du har bilde av her 🙂

  2. InNorth sier:

    Så fine de var! Jeg kjøpte de NESTEN for ikke så lenge siden! 🙂 De hadde tilbud en kveld på Jotex, men ombestemte meg. Angrer litt 😉


Legg igjen en kommentar

