En krakk

Alltid siden da jeg vår lita og søt,(noe jeg fortsatt forsåvidt er…) så har jeg hatt min elsk på små krakker. Jeg husker atsøskenbarnet mitt og jeg lekte med 3-4 stk forskjellige hjemme hos mormor og morfar.. gode minner ihvertfall! Nydelig farge hadde de også,en sånn lys grå…

image

Så en dag kom da jeg så en slik krakk som venninna mi hadde arvet. Tanken slo meg:om jeg så må betale store penger for en slik så MÅ jeg ha en slik i hjemmet mitt. Alle gode minner strømmet på…MÅ ha…jeg søkte overalt,på internett bruktbutikk osv. Men lite var å finne…

image

Men nå i dag er saken noe annet…

Jeg har vært så utrolig heldig og er den stolte eier av 3 stk krakker! Selfølgelig og desvverre ikke lik de mormor og morfar hadde… Men det er bedre enn ingenting. Krakk nr 1 er kjøpt på bruktbutikk til kr 20,- (pusset og malt av meg selv,den var i fargen furu!), nr 2 stolt arvet av søskenbarnet til bestemor og nr 3 handlet på IKEA i en iver av å få med seg mest mulig ut derifra 😉

image

Krakk nr. 1 er blitt flyttet rundt om på stuen til pynt, krakk nr 2 står stolt på vaskerommet, krakk 3 står klar på stuen til bruk (for det er jo eneste den som duger til sin bruk å være en krakk i bruk ?)

Aller best liker jeg krakk nr 2 pga fargen og at den er arvet fra noen i familien, hvilken krakk ble din favoritt av mine?

Jepp,jeg er da den stolte eier av 3 krakker, men har fortsatt ikke funnet en som er like pen som en av de som var til mormor og morfar. So time will show, jeg håper på å finne den perfekte krakk en dag….

Legg igjen en kommentar

