Midlertidig uteplass!

Da jeg fikk den triste beskjeden om at vi måtte vente 14 dager på våre nye utemøbler visste jeg ikke mine arme råd. Skulle vi bare sitte rumpen vår rett ned på verandagulvet og få skikkelig tresmak i stumpen nå da liksom? Det ville jeg da altså ikke! Resultatet ble til at jeg kjøpte et sykt rimelig cafesett!

image

Måtte også kjøpe to enkle små puter til prinsesse stumpen min 😉

image

Fikk også plantet noen søte små stemor i to krukker å ha på verandaen. Det ble så flott atte!

image

Så nå kan de flotte utemøbler bare komme når de vil, jeg sitter godt uansett.

image

image

Flott vær har vi også, sittet ute siden klokken tolv i dag med kaffekoppen! Herlige liv med permisjon…snuppeline har bådesovet og spist ute. Så i dag har vi kost oss skikkelig! Dette er livet 😉

image

image

 

Forandringer skjer stadig vekk, for å få det mer hjemmekoslig på verandaen skal jeg ha lykter, pledd osv etterhvert. Må også få tømt den store putekassen vi har på inngangspartiet fullt med ved for å ha puter i den når de nye møblene kommer. Mye må gjøres,så følg med 😉

4 kommentarer on “Midlertidig uteplass!”

  1. krusmynte sier:

    Fint det var:). Det er kjedelig å vente, så får håpe det kommer litt før tiden;)

  2. Åh,det er så kjedelig å vent. Bra du fant en midletidig løsning 😉

    Ønsker deg en nydelig dag 🙂
    Klem Fra Renate

    • utrolig kjedelig også,å så utolmodig jeg er av person så klarte jeg da ikke å vente 😉 midlertidig løsning=meg fornøyd! ha en fin dag du også!

      klem inger


Legg igjen en kommentar

