Så skjønn…

Jeg må bare få innrømme at jeg er den heldige eier av 2 stk skjønne og sjarmerende vinduslamper! Kikket i mange mnd på slike lamper som mine naboer har i sine vindu, var 100% sikker på at jeg MÅTTE ha en slik lampe. Å det fikk jeg jammen meg tak i også…så nå er jeg den stolte eier av 2 stk. (lampene var kun i 2pk)

Image

Jeg liker egentlig ikke gull,men det var i den fargen som var finest. Gullfargen gjør at den virker sjarmerende og gir et fint gjenskinn. Blir jeg lei av gullet kan jeg alltid spraye lampen,men vil ikke tro den blir like sjarmerende med annen farge.

Image

Har du vinduslamper? Jeg er i hvert fall stolt over min 😉

Ha en fin søndag!

4 kommentarer on “Så skjønn…”

  1. krusmynte sier:

    Så fine:). Vi har ikke lamper i viduet, bare telysholdere som henger ned:).

    • har det kun i verandadør vinduet jeg,har store telyse staker i det andre vinduet på stuen. Ellers så har jeg mange vinduer til på stuen,men de vil jeg ikke ha noe i. kan jo bli for mye også! fint med telyseholdere som henger da 🙂

  2. InNorth sier:

    Så fine de er, og romantiske! 😀 -Ha en fin søndag 🙂


Legg igjen en kommentar

