Hyllen er på plass!

Endelig fikk jeg fingeren ut og fikk hengt opp den lille fine hylla mi. Grunnen til at det tok så utrolig lang tid er for at jeg hadde lyst til at min kjære samboer skulle hjelpe meg med å henge den opp. (så hyllen ikke skulle bli skjev eller for mye til høyre/venstre,dere vet!) Men etter mye om og men så fant jeg ut at jeg måtte ta saken i egne hender. Ting tar for lang tid, så det orket jeg ikke å vente på lengre! Lenge leve handywoman! 😉

image

Reinsdyret havnet i hyllen rett og slett fordi hyllene tok plassen til reinsdyret… Er vel bare rett at det fikk hedersplassen da vel? De andre tingene har jeg plukket her og der i hjemmet, pynt til overs som bare har blitt flyttet frem og tilbake på og aldri fått noen permanent plass.Så alt passer ikke så bra sammen,men det blir,dette er bare en midlertidig løsning. Fort gjort i ei fei!

God helg folkens 🙂

9 kommentarer on “Hyllen er på plass!”

  1. InNorth sier:

    Hyllen ble kjempefin i hvit 🙂 Hehe, ja noen ganger så må man bare gjøre det selv – handywoman – så flink du er! 😀 Jeg har det også slik, jeg gjør det heller selv enn å vente i «evigheter» på hjelp fra samboeren 😉 Ha ei fin helg 🙂

  2. Så nydelig hylle!
    Reinsdyret passet jo veldig fint i hylla da!
    Ha en fortsatt fin kveld =)

  3. krusmynte sier:

    Syns det ble kjempe fint med det reinsdyret inni der jeg:). Hylla ble kjempe fin i hvit:).

  4. Ingersfryd sier:

    Så utrolig nydelig! Syns det er fint at du ikke har «stappet» inn for mye, for hylla er så fin i seg selv. Veldig fin kombinasjon med sølvkoppen og skoene:)

  5. Den ble kjempefin! 🙂


Legg igjen en kommentar

