En hjemmelagd hylle…

For en stund siden fikk jeg spørsmålet om jeg ville ha en hylle av mamma & pappa. Jeg var usikker på om jeg virkelig ville ha den.(har egentlig nok av prosjekter gående…) Men tenkte PYTT, den gøsje trefargen klarer da jeg å gjøre noe med! Fort gjort…?

Jeg ville jo gjerne ha hyllen også ved tanke på at det faktisk er oldefaren min som har lagd hyllen. Synes alt som går i arv i familien er verdt å ta vare på, og spesielt når sånn som denne er lagd helt fra bunnen av.

Her ser dere et bildet jeg tok underveis, tror dette var 1.strøk hvis jeg ikke tar feil.

Nå er hyllen endelig kommet på veggen etter LANG tid, vurderte for og i mot om snuppeline skulle få den på rommet sitt eller ikke. Men til henne har jeg funnet en krydderhylle jeg skal male som blir enda penere på rommet hennes. (er for treig til å ordne ferdig rommet hennes,hun er jo bare på sin 6.mnd) Så rommet blir etterhvert…har jo lyst til male det helt hvitt også.(den er brun) Men ting tar tid,jeg har jo så mange planer! Blir aldri ferdig i dette huset jo, har for mange sysler. Men det er litt godt å ha noe å sette fingrene i også da…

I morgen skal dere få se hvordan hyllen tar seg ut på veggen 😉 Med diverse gjenstander «kastet oppi til jeg finner noe som passer».

I dag skal jeg få besøk av 2 gode venninner,det er alltid så koselig 🙂 Godt å kose seg hjemme også,slippe å ræse og farte rundt å dra på alt mulig :-p. Nå ligger snuppeline ute i vognen sin og tar dagens første dupp,å mor skal starte å lage muffins da kanskje?

Ha en strålende dag folkens!

4 kommentarer on “En hjemmelagd hylle…”

  1. Den så kjempefin ut! Gleder meg til å se den på veggen 🙂

  2. krusmynte sier:

    Gleder meg til å se den på veggen jeg også:)! Du får ha en fin kveld:)!


Legg igjen en kommentar

