Dagens tips!

Her en dag kom jeg på at da vi var små sådde vi bl.a  karse melkekartonger.

image

Så fant jeg jammen meg karsefrø på butikken og sådde i en melkkartong.. Ikke særlig pent… Da kom jeg på at jeg hadde en halvtom maisboks i kjøleskapet.

image

Perfekt liten boks til å så små urter eller kattegress i. Så slipper man å bruke penger på slike pappbeger å så i!

image

Genialt og et enkelt tips som jeg låner fra en eller annen blogg jeg leste her om dagen 😉

image

image

Her har jeg hatt karse over fra melkekartongen(ikke særlig dekorativ som dere ser!) å over i en tom maisboks. Gjenbruk vet dere 😉
Boksene er geniale til pynt på kjøkkenet også, søte og små!

image

Så er det sådd nytt kattegress i maisboks nr 2. Alltid herlig når det spirer og gror 🙂

Legg igjen en kommentar

