Det enkle…

Det enkle er ofte det beste… Derfor har jeg byttet ut litt pynt på pyntefatet på spisestuen da jeg tok helgavasken. Det er jo alltid et eller annet jeg bare MÅ forandre på hver uke, å denne gang fikk fatet kjenne på det 😉

image

Det ble enkelt og greit,kanskje litt kjedelig? Men slik ble det denne gangen… Til kvelden savnet jeg lys å tenne der siden jeg hadde to kubbelys der før.. Men problemet var lett å løse ved å sette to sandkakeformer der når kvelden kom.

image

Så kvelden ble reddet og jeg fikk tent lys 😉

Legg igjen en kommentar

