En engel i blant oss…

Jeg har en stor kjærlighet for engler, og har de overalt hjemme hos oss.Men det er ikke hvilke som helst engler som kommer inn hit. De jeg kjøper selv MÅ ha «babyface «, jeg er svært nøye der skal dere vite. Et lite bilderas av englene i huset…

image

image

image

image

image

image

Har et par englevinger i sølv, ellers finnes det noen fine hvite englefiner i fjær rundt om.

image

image

Denne har jeg fått i gave 🙂 (dermed ikke babyface engel)

image

Kakeboks med engler, kunne ikke ønske meg mer!! 🙂

Jeg har flere engler i hjemmet, men dette får være nok for denne gang 😉 så liker du engler? Eller hva er det som til stadighet dukker opp i ditt hjem? Her er det nok engler,har ikke jeg en engel i blant oss så vet ikke jeg!

2 kommentarer on “En engel i blant oss…”

  1. Åh så mange fine du har ❤ har masse engler jeg og,veldig glad i dem…. Kroner er noe annet som går igjen i interiøret her 🙂 im å princess vettu :-p

  2. Engler er kjempefine 🙂 Jeg har ikke så mange men et par tror jeg. Hos meg går det veldig mye i rosa, elsker rosa! 😉


Legg igjen en kommentar

