Prosjekt planke failed…

Prosjektet planke som «her bor» skilt gikk dårlig… Jeg brukte sprittusj for å skrive på planken før jeg skulle male over teksten. Alt gikk bra helt til jeg skulle male over navnene. Det ble stygt å fløt utover… (selfølgelig,planken er jo tørr og trekker til seg alt som er…ikke rart det fløt over!Viktig å være etterpåklok…)Hadde jeg grunnet planken først hadde det kanskje gått bra. (eventuelt malt!)

image

.»Her bor teksten» ble ok, men resten ble bare stygt. Planken er også litt for stor til å brukes til her bor skilt også… Så jeg får lete etter en litt mindre plankebit som jeg kan grunne/male før jeg skriver på. Jaja, bedre lykke neste gang 😉

image

image

Jeg fikk ihvertfall prøvd ut planen min…neste gang vet jeg hva jeg skal gjøre!

6 kommentarer on “Prosjekt planke failed…”

  1. Så kjedelig da, men det er godt å i hvertfall få prøvd det ut så man slipper å tenke på det mer 🙂

  2. InNorth sier:

    Så dumt.. men som du sier, du vet hva du skal gjøre til neste gang 🙂 Gleder meg til å se andre eventuelle planke-prosjekter 🙂

  3. Øvelse gjør jo mester,så da blir det nok kjempefint m neste planke 🙂


Legg igjen en kommentar

