Prosjekt kurv!

For en stund siden fikk jeg med meg en «haug» med diverse ting og tang som mamma ikke trengte lengre, i blant alle disse tingene var det med en kurv. Jeg visste ikke HVA den skulle brukes til da,så den ble stående i gangen med diverse rot oppi. (vet jeg ikke hvor jeg skal ha ting lar jeg de stå en uforståelig plass til jeg finner ut hvor den skal og hva jeg skal bruke den til)

Men nå har jeg jo så smått begynt å strikke igjen,så kurven passer perfekt til å ha strikketøyet, oppskrifter og diverse oppi. Men det som var så dumt med denne kurven var at den var i en gyselig trefarge. Det er jo som regel i denne fargen flettede kurver kommer i! Dessverre…

Men om man ikke liker fargen så er jo ikke det noen sak! Man sprayer den bare i en farge man liker vel! Så her ser dere før og etter bildet av strikkekurven min. (skulle hatt et spraylag til,men det får bli senere, sprayen ble tom og jeg har ikke tålmod til å la strikkerotet mitt ligge i bokhylla lengre!)

Slik så kurven ut før spraying

Image

Etter et lag med spray:

Image

Slik ble det endelige resultatet, selv mener jeg den kanskje trenger et lag til med spray. Men det er jo litt sjarmerende at den ser litt slitt ut her og der også da? Å man ser jo ikke slike «småskraper» så godt når den står inne med strikketøy og oppskrifter i mørket ved siden av sofaen. Så jeg tror ikke jeg gidder og spraye en gang til jeg…den får være som den er,kanskje jeg tar å sprayer et lag senere en gang. Hvem vet? Tar meg ihvertfall ikke tid til det nå…har så mye annet spennende å gjøre på! 🙂 Synes du den skal sprayes en gang til?

Ha en fin dag kjære lesere!

4 kommentarer on “Prosjekt kurv!”

  1. Ewy Marie sier:

    Så smart måte å oppbevare strikketøyet : ) Jeg er enig med deg og ville ikke sprayet den mere jeg heller : )

  2. Jeg synes ikke du skulle sprayet den mer,fin no 🙂 jeg og skulle ønske jeg turte å gjøre noe m min kurv… Den er blå med en gås på… Men jeg klarer ikke,fikk den nemlig av bestemor , med barselgrøt oppi….. Rørende , så kommer nok til å angre hvis jeg ikke beholder den slik den er 😉


Legg igjen en kommentar

