En planke på veien…

Mannen i huset med stor M sa strengt til meg at jeg IKKE skulle dra hjem skrot fra loppisen sist lørdag. Det han ikke nevnte var at jeg ikke skulle dra hjem skrot i det hele tatt… Jeg var på trilletur en dag og fant denne planken som ropte på meg fra strandkanten.

image

Kan noen tippe på hva jeg skal med denne sjarmerende gamle planken? Kan hinte og si at det har noe med inngangspartiet vårt og gjøre.Hva har du villet gjort med denne planken?

image

Planken fikk såvidt plass under vognen, lurer på hva folk tenkte da de så meg! Var sikkert et litt komisk syn…trilletur med  baby og planke på tur!!

Gleder meg til å få gjort det jeg skal med planken!

10 kommentarer on “En planke på veien…”

  1. Lite hi sier:

    Hehe, så artig 🙂 Jeg tipper du skal lage en hylle? Jeg har også vært på trilletur med mye rart under vognen.. bla. en blomsterpotte full av jord som jeg fant i skogen (!), en haug med hvitveis, rakkettkasser osv. 😉

    Gratulerer med ny blogg forresten! 🙂

    • en hylle hadde vært smart! men nei det er nok ikke det 🙂 godt å høre at jeg ikke er den eneste som reker rundt i gatene med barnevogn med noe spennende under 😉

      tusen takk 🙂

  2. Ewy Marie sier:

    Jeg tipper på dørskilt eller noe i den gata : )

  3. silje sier:

    stilig:):) hehe ser det for meg eg nå:) Når eg var på jobb og me holdt på med fisken, kom det en flott planke rekende forbi meg, sa da hoppet eg i båten og kjørte og hentet den, mon tro hva alle de andre fiskerene trodde om meg da?:P hehe

    Planken eg fant skal eg skru på noen knagger og henge i gangen:):)

  4. Jeg gleder meg til å se resulatet 🙂

  5. Jeg kjenner til det med å drasse med seg flotte funn en finner, jeg har selv dratt med meg et tre fra skogen, det var så tungt at jeg måtte slepe det etter meg,og ungene kom diltende etter med godt tak i et par greiner, Da var det mange som glodde fælt..hehe:)
    Blir sikkert et veldig fint dørskilt du skal lage, planken hadde et røft kult utseende.


Legg igjen en kommentar

