En detalje i stua…

Små detaljer i interiøret er jeg glad i,  som foreksempel denne vasen med en grein med kongler på som står i kosekroken på stua.

 På dette «hvilebordet»  har jeg både nytt og gammelt.Alt er kjøpt på loppis,utenom speilfatet som er kjøpt på favorittbutikken min Kremmerhuset.

Bring naturen inn! Trenger ikke så mye,bare en liten grein…

Det skal ikke så mye til for å få lagd en behagelig og koslig stemning blant noen stoler i en egen del på stua.

Jeg elsker slike små detaljer,så det får dere nok se mer til!

Liker du å ha spesielle små detaljer rundt om i hjemmet?

 Beklager for sent blogginnlegg forresten,men dagen har vært lang og ble ikke helt som planlagt! Håper jeg er tilgitt?

*blunkesmilefjes*

8 kommentarer on “En detalje i stua…”

  1. Ewy Marie sier:

    Jeg er veldig glad i lys og blomster : ) Synes det ble fint med deg konglene -kos å være kreativ : )

  2. Marianne sier:

    Akkurat sånn er det hos meg og, drar med meg en del kvister inn for å si det sånn:P

  3. Kjempe fint ble det 😀 Elsker de greinene!
    Ønsker deg en flott dag.
    Klem Renate


Legg igjen en kommentar

