Bilder av loppisfunn del 2

Jeg elsker lopper og bruktfunn, kan gå lenge på et loppis eller en bruktbutikk. (må jo gå flere runder i tillfellet man har gått glipp av noe den første runden! VIKTIG)Er nok dessverre (heldigvis?) blitt bitt av BRUKT basillen! 😉

Får aldri nok av små og store detaljer, bra at vi har kjøpt et eget, passe stort nok hus, slik at jeg får plass til alle skatter som jeg drar inn. For hadde vi bodd i den lille «hybelleiligheten» vi bodde i før så hadde jeg ikke kunne dratt inn nå mer for å si det slik…der var det TRANGT! Mildt sagt…smalt og alt for lite for en skattejeger som meg selv. Skattejegere som meg trenger nemmelig litt plass og boltre seg på…

Detaljer kakeboks

Min kjære samboer blir litt oppgitt over meg i blant og sier: IKKE kjøp skrot!!! (men han vet at jeg aldri kjøper skrot!) Bare se på denne skjønne boksen med de fineste detaljene, man kan ikke kalle en så pen og spesiell sak for skrot?

Pute

Pute

Duk

Duk

Hva jeg skal med denne lille duken (filla?) vet jeg enda ikke, jeg får vel stryke den i håp om at jeg finner en perfekt plass til den. Synes den er litt spesiell, ikke en slik sak som man sier «åååå den var pen» med en gang man ser den. Men at man ser skjønnheten litt etterhvert…å det jeg elsker med den er at den faktisk ser 100% hjemmelagd ut! Den er så stygg at den blir pen! Eller noe…men jeg liker den!

Men jeg kjøper jo ikke skrot heller, jeg kjøper skatter! Men tror samboeren har innsett at jeg har øye for alt jeg drar inn, får det inn i interiøret hjemme og gjør det enda mer til et koslig hjem.

Duk

Er det flere enn meg der ute som drar inn alt for mye fra loppis og bruktmarkeder rundt omkring? Kan ikke noe for det, jeg bare elsker alt det gamle og sjarmerende.Min kjærlighet for små detaljer er ingen hemmelighet. Små detaljer er så viktig…

Neste innlegg skal inneholde en slik små detalj i hjemmet! Så følg med,så skjønner dere hva jeg mener 🙂

Nå skal snuppa mi og jeg kle på oss og ut å gå en tur i det herlige vårværet vi har, må ut 1 gang om dagen! Frisk luft er sunt for meg og ungene sier giraffen «Georg».

6 kommentarer on “Bilder av loppisfunn del 2”

  1. Hehe, kjenner med GODT igjen i det!:P Tror samboeren sitter med nervesammenbrudd når jeg er på loppis 🙂

    Fine ting 🙂
    Klem fra Renate

  2. Ewy Marie sier:

    Slike funn er artige. Man se nesten på tingene at de har en historie : ) Likte spesielt godt den boksen : )

  3. Anne sier:

    Så flotte ting du har funnet 🙂


Legg igjen en kommentar

